Οι αισθητήρες ροπής CLA TSF-000 έως TSF-5 είναι αμφίδρομοι, τύπου επαγωγής. Το σύστημα μέτρησης αποτελείται από έναν άξονα τοποθετημένο σε ευέλικτους άξονες με σταυροειδή ελατήρια που επιτρέπουν τη μέτρηση ροπής χωρίς τριβές. Η μέτρηση της γωνίας περιστροφής του άξονα, η οποία είναι ανάλογη με τη μετρημένη ροπή, πραγματοποιείται μέσω ενός επαγωγικού αισθητήρα μετατόπισης με φορέα συχνότητας. Η μικρή γωνία περιστροφής, περίπου 1° για όλο το εύρος μέτρησης, επιτρέπει πολύ καλή γραμμικότητα και αμελητέα υστέρηση.
Η MPS έχει σχεδιάσει και χαρακτηρίσει έναν εξελιγμένο θέτη ινών Θέτα/Φι για πολυ-αντικειμενικούς σπεκτρογράφους. Ο θέτης έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις οποιουδήποτε πολυ-αντικειμενικού σπεκτρογράφου, ο οποίος απαιτεί ακριβή τοποθέτηση των οπτικών ινών. Είτε πρόκειται για MOONS, FPS, MEGARA ή DESI, κάθε έργο έχει μέχρι στιγμής αναπτύξει τον δικό του θέτη ινών από το μηδέν, με όλους τους κινδύνους και τις μεγάλες καθυστερήσεις που σχετίζονται με μια νέα πλήρη ανάπτυξη. Ο θέτης που παρουσιάζεται εδώ στοχεύει να μειώσει σημαντικά τον χρόνο και το κόστος ανάπτυξης, και να εξαλείψει τους απρόβλεπτους κινδύνους. Ο σχεδιασμός είναι εύκολα παραμετροποιήσιμος όσον αφορά το μέγεθος, το μήκος και το σχήμα. Το μέγεθος του θέτη ξεκινά από διάμετρο 9,5 mm και μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες τις συγκεκριμένες απαιτήσεις του πελάτη. Είναι ικανός να φτάσει σε οποιονδήποτε στόχο με ακρίβεια 5 µm με μόνο δύο κινήσεις διόρθωσης.
Ο αισθητήρας CLA SC-002 είναι διευθυντικός, τύπου αντοχής. Το σύστημα μέτρησης αποτελείται από έναν ημιαγωγό αισθητήρα παραμόρφωσης. Ο άξονας μέτρησης είναι κατασκευασμένος από άξονα διαμέτρου 0,5 mm με εγκοπή θέσης για βαθμονόμηση και μέτρηση. Ο σχεδιασμός αυτού του αισθητήρα έχει γίνει ειδικά για υψηλή συχνότητα ταλάντωσης.
Οι αισθητήρες δύναμης CLA LC-01 και LC-1 είναι αμφίδρομοι, τύπου επαγωγής. Το σύστημα μέτρησης αποτελείται από έναν μετατροπέα μετατόπισης του οποίου ο κινητός πυρήνας είναι συνδεδεμένος με δύο ελατήρια από χαλκό-βερύλλιο. Η μέτρηση της κάμψης του ελατηρίου, η οποία είναι ανάλογη με τη δύναμη που πρέπει να μετρηθεί, πραγματοποιείται από επαγωγικό αισθητήρα με φορέα συχνότητας. Ο άξονας μέτρησης είναι εναλλάξιμος, επιτρέποντας τη χρήση ειδικού άξονα.
Για να μετρήσουμε τη ροπή και τη δύναμη, διατίθεται μια μεγάλη γκάμα αισθητήρων. Όλοι αυτοί οι αισθητήρες είναι αμφίδρομοι, επαγωγικοί ή αντισταθμιστικοί τύποι με καλή γραμμικότητα και αμελητέα υστέρηση. Αυτοί οι αισθητήρες επιτρέπουν τη μέτρηση ροπής μικρότερης από 1 uNm και έως 1 Nm.
Η CLA προσφέρει μια πλήρη γκάμα αισθητήρων που είναι όλοι αμφίδρομοι, επαγωγικοί ή αντιστατικοί, παρέχοντας καλή γραμμικότητα και αμελητέα υστέρηση. Αυτοί οι αισθητήρες μπορούν να μετρήσουν ροπές από 1 µNm έως 1 Nm.
Ο αισθητήρας δύναμης SC-002 είναι διευθυντικός και αντιστατικός. Το σύστημα μέτρησης αποτελείται από έναν ημιαγωγό αισθητήρα παραμόρφωσης. Η κεφαλή μέτρησης αποτελείται από έναν άξονα με διάμετρο 0,5 mm με μια εγκοπή τοποθέτησης για την βαθμονόμηση και τη μέτρηση. Ο αισθητήρας έχει σχεδιαστεί ειδικά για υψηλή ιδιοσυχνότητα.
Grâce à sa conception, qui rend toute maintenance inutile du fait de l’absence de roulements, le couplemètre plat TF de Magtrol propose une solution compacte offrant de nombreux avantages. Sa grande rigidité en torsion permet de le monter directement sur l’axe de la machine ou sur la bride, évitant ainsi l’utilisation d’un accouplement sur un côté. Ceci permet une intégration aisée dans toute installation de mesure, tout en réduisant la taille et le coût.
Le couplemètre plat TF fait appel à un système de télémétrie pour transmettre avec grande précision les signaux provenant d’un pont de mesure à jauges de contrainte. Un amplificateur de signal embarqué conditionne le signal avant de le moduler à haute fréquence et de le transmettre par induction au conditionneur, via le transmetteur HF. Au niveau du conditionneur, ce signal numérique est transformé en une sortie analogique ±5VDC.... plus d'info www.magtrol.com
Transmission sans contact du signal par télémétrie: (couple plus élevé sur demande)
Couple:20 N·m ... 150 kN·m (couple plus élevé sur demande)
Précision:0.1% ... 0.2% (0.05% option) (limite d’adhérence)
Surcharge admissible:jusqu’à 200%
Plage de mesure:200%
Surcharge de rupture:400%
Classe de protection:IP42 (IP54 option)
Capteur de vitesse (option):mesure de la vitesse de rotation
Utilisation à haute température:jusqu’à 125°C (option)
Η Magtrol προσφέρει τρεις τύπους μετατροπέων ροπής για δυναμική μέτρηση ροπής και ταχύτητας. Όλα τα τρία μοντέλα μετατροπέων χρησιμοποιούν την μοναδική μας τεχνολογία μέτρησης ροπής με μη επαφή μέσω διαφορικού μετασχηματιστή. Αυτή η τεχνολογία μέτρησης προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, κυριότερο από τα οποία είναι ότι κανένα ηλεκτρονικό εξάρτημα δεν περιστρέφεται κατά τη διάρκεια της λειτουργίας. Κάθε μοντέλο διαθέτει ένα ενσωματωμένο ηλεκτρονικό module επεξεργασίας που παρέχει έξοδο ροπής 0 έως ±10 VDC και έξοδο ταχύτητας ανοιχτού συλλέκτη. Οι Μετατροπείς Ροπής της Magtrol είναι πολύ αξιόπιστοι, παρέχοντας υψηλή προστασία από υπερφόρτωση, εξαιρετική μακροχρόνια σταθερότητα και υψηλή ανοσία σε θόρυβο.
Εύρος ροπής: 0.1N·m ... 10kN·m (0.07lb·ft ... 7375lb·ft)
Ακρίβεια: <0.1%
Ικανότητα υπερφόρτωσης: 200%
Όριο θραύσης: >400%
Εφαρμογές υψηλής ταχύτητας: έως 50000rpm
Μοναδική τροφοδοσία DC: 20VDC ... 32VDC
Ρυθμιζόμενη συχνότητα σήματος ροπής: έως 5kHz
Η σειρά των αισθητήρων ροπής αντίδρασης RT 200 της Magtrol προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα για τη μέτρηση ροπής χάρη στην συμπαγή και χωρίς συντήρηση κατασκευή της. Βασισμένοι στην τεχνολογία τεντωμένων μετρητών, οι αισθητήρες ροπής αντίδρασης RT 200 παρέχουν ένα εξαιρετικά ακριβές σήμα. Οι αισθητήρες ροπής αντίδρασης RT 200 έχουν σχεδιαστεί ώστε να εκτελούν στατικές μετρήσεις ροπής και μικρές δυναμικές περιστροφές (με περιορισμένη γωνία περιστροφής) και στις δύο κατευθύνσεις με υψηλή ακρίβεια. Ο αισθητήρας μετρά μικρές ροπές αντίδρασης μέσω της χρήσης συνδέσεων αξόνων με το προς δοκιμή στοιχείο. Οι κύριοι τομείς εφαρμογής περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τη δοκιμή ενεργοποιητών και βαλβίδων, συνδετικών στοιχείων ή ιατρικών εφαρμογών.
Ονομαστική ροπή: 0.02N·m ... 100N·m
Υψηλή ακρίβεια: έως 0.05%
Υπερφόρτιση: έως 200%
Κατηγορία προστασίας: IP42
Η νέα φορητή ένδειξη PSD της Magtrol είναι μια αυτόνομη μονάδα που τροφοδοτείται από 3 μπαταρίες AA ή μέσω USB. Είναι πολύ συμπαγής (~160 x 80 x 50 mm) και μπορεί να μεταφερθεί και να χρησιμοποιηθεί εύκολα σε εργοτάξιο πολιτικών μηχανικών, σε γραφείο έρευνας και ανάπτυξης ή εργαστήριο, καθώς και σε παραγωγικό χώρο. Η θήκη της είναι εργονομική, αδιάβροχη (IP54) και προστατευμένη από ελαστικό απορροφητή κραδασμών. Είναι κατάλληλη για οποιονδήποτε τύπο μετατροπέων μετρήσεων τάσης, όπως είναι οι κυψέλες φορτίου, οι βίδες φορτίου ή οι αισθητήρες ροπής αντίδρασης. Ο εσωτερικός ενισχυτής μπορεί να επεξεργαστεί εύρος σήματος ±0.3 ... 5 mV/V.
Η νέα φορητή οθόνη PSD είναι πολύ ευέλικτη και πληροί τις υψηλότερες προδιαγραφές όσον αφορά την ακρίβεια (0.01%) και τη συχνότητα μέτρησης (1600/s). Επιτρέπει την αποθήκευση έως 16 προγραμματιζόμενων εύρων μέτρησης, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν είτε απευθείας στη μονάδα είτε μέσω της διεπαφής USB και του ειδικού λογισμικού (συμπεριλαμβάνεται). Μπορούν να συνδεθούν πολλαπλοί μετατροπείς δύναμης ή ροπής, για τους οποίους τα πραγματικά δεδομένα καθώς και το ... διαβάστε περισσότερα: www.magtrol.
Ακρίβεια: 0.01%
Ρυθμός Μέτρησης: έως 1600 τιμές ανά δευτερόλεπτο
Ύψος Χαρακτήρων: 14mm
Με τον συμπαγή, χωρίς ρουλεμάν, σχεδιασμό που δεν απαιτεί συντήρηση, ο νέος αισθητήρας ροπής TF Torque Flange Sensor από την Magtrol προσφέρει πολλά ελκυστικά πλεονεκτήματα για εφαρμογές μέτρησης ροπής. Η υψηλή τορσική ακαμψία του TF υποστηρίζει την άμεση τοποθέτηση στον άξονα ή την φλάντζα της μηχανής, αποφεύγοντας τη χρήση συνδέσμων από τη μία πλευρά. Αυτό επιτρέπει την εύκολη ενσωμάτωσή του σε ένα σύστημα δοκιμών, μειώνει το συνολικό μήκος της πλατφόρμας δοκιμών και μειώνει το κόστος.
Βασισμένο στην τεχνολογία των strain-gauges, το ακριβές τηλεμετρικό σύστημα του αισθητήρα TF επιτρέπει την εξαιρετικά ακριβή μετάδοση σήματος. Ένας ενισχυτής σήματος τοποθετημένος στη μετρητική φλάντζα ενισχύει το μετρητικό σήμα, το διαμορφώνει σε υψηλή συχνότητα και το μεταδίδει επαγωγικά (μέσω του πομπού HF) στον δέκτη. Στον δέκτη, το ψηφιοποιημένο σήμα ροπής μετατρέπεται σε αναλογικό σήμα εξόδου ±10 VDC. Η ταχύτητα περιστροφής μπορεί να μετρηθεί και να μετατραπεί σε σήμα εξόδου TTL με την προαιρετική συσκευή μέτρησης ταχύτητας.
περισσότερες πληροφορίες www.magtrol.com
Εύρος ροπής: 20N·m ... 150kN·m (μεγαλύτερο κατόπιν αιτήματος)
Υψηλή ακρίβεια: 0.1% έως 0.2% (επιλογή 0.05%)
Ικανότητα υπερφόρτωσης: έως 200% (όριο προσκόλλησης)
Εύρος μέτρησης: 200%
Ροπές φρεναρίσματος: 400%
Κλάση προστασίας: IP42 (επιλογή IP54)
Υψηλή ικανότητα θερμοκρασίας: έως 125°C (επιλογή)
Η Magtrol προσφέρει τρεις τύπους αισθητήρων ροπής για τη δυναμική μέτρηση ροπής και ταχύτητας. Όλα τα τρία μοντέλα αισθητήρων χρησιμοποιούν την μοναδική μας τεχνολογία μέτρησης ροπής με επαφή μέσω διαφορικού μετασχηματιστή. Αυτή η τεχνολογία μέτρησης προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, ιδίως το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της λειτουργίας δεν περιστρέφονται ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Κάθε μοντέλο διαθέτει ένα ενσωματωμένο ηλεκτρονικό module προσαρμογής, το οποίο παρέχει έξοδο ροπής από 0 έως ±10 VDC και έξοδο ταχύτητας με Open-Collector. Οι αισθητήρες ροπής της Magtrol είναι εξαιρετικά αξιόπιστοι και προσφέρουν υψηλή προστασία από υπερφόρτωση, εξαιρετική μακροχρόνια σταθερότητα και υψηλή αντοχή σε παρεμβολές.... περισσότερες πληροφορίες www.magtrol.com
Εύρος ροπής: 0.1N·m ... 10kN·m
Ακρίβεια: <0.1%
Αντοχή σε υπερφόρτωση: 200%
Όριο θραύσης: >400%
Ταχύτητες: έως 50000 min-1
Τάση τροφοδοσίας: 20VDC ... 32VDC
Ρυθμιζόμενος φίλτρο για σήμα ροπής: έως 5 kHz
Οι αισθητήρες ροπής TSF-000 έως TSF-5 είναι διευθυντικοί και τύπου επαγωγικού. Το σύστημα μέτρησης αποτελείται από έναν άξονα τοποθετημένο σε ευέλικτους άξονες με ελατήρια σταυρωτά, επιτρέποντας τη μέτρηση ροπής χωρίς τριβή. Η μέτρηση της γωνίας περιστροφής του άξονα, η οποία είναι ανάλογη με την ροπή που πρέπει να μετρηθεί, πραγματοποιείται μέσω ενός επαγωγικού αισθητήρα με φορέα συχνότητας. Αυτή η μικρή γωνιακή περιστροφή, περίπου 1° για την έκταση μέτρησης, επιτρέπει καλή γραμμικότητα και σχεδόν αμελητέα υστέρηση.
Ο αισθητήρας δύναμης SC-002 είναι διευθυντικός και τύπου αντιστάσεως. Το σύστημα μέτρησης αποτελείται από μια ημιαγωγική γέφυρα τάσης. Η επιφάνεια μέτρησης αποτελείται από έναν άξονα διαμέτρου 0,5 mm με μια εγκοπή για την τοποθέτηση κατά την βαθμονόμηση και τη μέτρηση. Ο σχεδιασμός του αισθητήρα έχει ειδικά σχεδιαστεί ώστε η φυσική του συχνότητα να είναι υψηλή.
Ο αισθητήρας για καλώδιο SG-01 έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίσει την παρακολούθηση της φόρτισης των αγκυρώσεων, μόνιμα ή προσωρινά. Επιτρέπει μια συνεχή μέτρηση μέσω ενός συστήματος ελέγχου σε πραγματικό χρόνο ή από απόσταση. Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός του επιτρέπει τη χρήση ενός αισθητήρα SG-01 σε απαιτητικά περιβάλλοντα, τροπικά ή λιμενικά.
Ο αισθητήρας SG-01 είναι ιδιαίτερα κατάλληλος για μόνιμη τοποθέτηση σε καλώδια γεφυρών και καλωδίων ανάρτησης και σε εχθρικές περιβαλλοντικές συνθήκες.
Είναι ο ιδανικός αισθητήρας για την παρακολούθηση της τάσης των καλωδίων σε μια ευρεία γκάμα εφαρμογών.
Μέτρηση φόρτισης ή υπερφόρτωσης: έως 160kN
Αποδεκτή υπερφόρτωση: 300 kN
Ευαισθησία: 1.2 mV/V
Σχεδιασμένο για διάμετρο καλωδίου: 16 mm
Κλάση προστασίας: IP67
Με συμπαγή και ανθεκτική σχεδίαση, οι στατικοί μετρητές ροπής Magtrol της σειράς RT100 προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα για εφαρμογές μέτρησης ροπής. Βασισμένος στην τεχνολογία των γεωμετρικών αισθητήρων, ο αισθητήρας παρέχει σήμα υψηλής ακρίβειας. Αυτοί οι αισθητήρες ροπής της σειράς RT100 έχουν σχεδιαστεί για να εκτελούν μετρήσεις στατικής ροπής, καθώς και μικρές δυναμικές περιστροφές (με περιορισμένο γωνία) προς τη φορά των δεικτών του ρολογιού και αντίστροφα, με μεγάλη ακρίβεια.
Ο αισθητήρας μετρά την ροπή αντίδρασης μέσω σύνδεσης, φλάντζα προς φλάντζα, σε ευθεία γραμμή με το δοκιμαζόμενο στοιχείο. Ο μηχανικός του σχεδιασμός με κεντρική τρύπα επιτρέπει εύκολα τη διέλευση αξόνων, καλωδίων ή σωλήνων. Οι κύριες εφαρμογές του αισθητήρα περιλαμβάνουν δοκιμές κυλίνδρων, βαλβίδων, συνδέσμων, αντλιών και φρένων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, της βιομηχανίας ή άλλων.
Ονομαστική ροπή: 200N·m ... 100kN·m (ή περισσότερα)
Υψηλή ακρίβεια: 0.05% ... 0.2%
Αποδεκτή υπερφόρτωση: έως 200%
Κλάση προστασίας: IP65
Με τους άξονες ροπής της σειράς TS της Magtrol, είναι δυνατή η πολύ ακριβής καταγραφή ροπής και ταχύτητας. Κάθε μετρητικός άξονας διαθέτει ένα ενσωματωμένο ηλεκτρονικό module επεξεργασίας, το οποίο παρέχει ένα 8-πολικό σήμα εξόδου από 0VDC έως ±5VDC (±10VDC) για τη ροπή, καθώς και μια θύρα USB για άμεση σύνδεση με υπολογιστή. Οι άξονες μέτρησης ροπής παρέχονται με λογισμικό που εξασφαλίζει εύκολη σύνδεση και καταγραφή δεδομένων. Ένας μετρητής ταχύτητας παρέχει τουλάχιστον 360PPR (παλμοί ανά περιστροφή) Tach A, Tach B και αναφοράς-δείκτη Z (1PPR). Οι άξονες μέτρησης ροπής της Magtrol είναι πολύ αξιόπιστοι και προσφέρουν υψηλή προστασία από υπερφόρτωση, εξαιρετική μακροχρόνια σταθερότητα καθώς και υψηλή αντοχή σε θόρυβο σήματος. Όλοι οι άξονες μέτρησης ροπής της σειράς TS είναι συστήματα μέτρησης βασισμένα σε τεντωμένες μετρητικές ταινίες με ενσωματωμένη μετάδοση τηλεμετρικών σημάτων.
Εύρος ροπής: 0.05N·m ... 100N·m
Ακρίβεια: <0.1% (0.05%)
Αντοχή σε υπερφόρτωση: 200%
Όριο φόρτωσης: 300%
Ταχύτητες: έως 15000min-1
Σήμα εξόδου: ±5VDC (±10VDC)
Τροφοδοσία: 12 ... 32VDC
Η CLA προτείνει μια πλήρη γκάμα αισθητήρων, όλοι είναι αμφίδρομοι, είτε επαγωγικοί είτε χωρητικοί, εξασφαλίζοντας καλή γραμμικότητα και αμελητέα υστέρηση. Αυτοί οι αισθητήρες επιτρέπουν τη μέτρηση ροπών από 1 µNm έως 1 Nm.
Οι αισθητήρες δύναμης LC-01 έως LC-10 είναι διευθυντικοί και τύπου επαγωγικού. Το σύστημα μέτρησης αποτελείται από έναν αισθητήρα μετατόπισης του οποίου ο κινητός πυρήνας είναι συνδεδεμένος με δύο ελατήρια λεπίδας. Η μέτρηση της κάμψης αυτών των λεπίδων, η οποία είναι ανάλογη με τη δύναμη που πρέπει να μετρηθεί, πραγματοποιείται μέσω ενός επαγωγικού αισθητήρα με φορέα συχνότητας. Η επιφάνεια μέτρησης, που είναι στενά συνδεδεμένη με τον κινητό πυρήνα, είναι εναλλάξιμη, επιτρέποντας έτσι τη χρήση ειδικών επιφανειών.
Ο αισθητήρας ροπής αντίδρασης της σειράς RT 100 της Magtrol προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα για τη μέτρηση ροπής χάρη στην συμπαγή, ανθεκτική και χωρίς συντήρηση κατασκευή του. Βασισμένος στην τεχνολογία τεντωμένων μετρητών, ο αισθητήρας RT παρέχει μετάδοση σήματος με πολύ υψηλή ακρίβεια. Το όργανο μέτρησης ροπής της σειράς RT 100 έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί να εκτελεί στατική μέτρηση ροπής και μικρές δυναμικές περιστροφές (με περιορισμένο γωνιακό εύρος)
και στις δύο κατευθύνσεις, δεξιόστροφα και αριστερόστροφα, με υψηλή ακρίβεια. Ο αισθητήρας μετρά μικρές ροπές αντίδρασης μέσω της χρήσης συνδέσεων φλάντζας-φλάντζας σε σειρά με το προς δοκιμή στοιχείο. Η μηχανική του κατασκευή με μια κεντρική διάτρηση επιτρέπει τη εύκολη διέλευση αξόνων, καλωδίων ή σωλήνων. Οι κύριες εφαρμογές του αισθητήρα περιλαμβάνουν δοκιμές κυλίνδρων, βαλβίδων, στερέωσης, αντλιών και φρένων στη βιομηχανία αυτοκινήτου.
Ονομαστική ροπή: 200N·m ... 100kN·m
Υψηλή ακρίβεια: 0.05% ... 0.2%
Αντοχή σε υπερφόρτωση: έως 200%
Βαθμός προστασίας: IP65
Οι αισθητήρες ροπής TSF-000 έως TSF-5 είναι διευθυντικοί και επαγωγικοί. Το σύστημα μέτρησης αποτελείται από έναν άξονα, ο οποίος είναι τοποθετημένος σε ευέλικτους, εγκάρσιους ελατηριωτούς άξονες για μέτρηση ροπής χωρίς τριβές. Η γωνία περιστροφής του άξονα, η οποία είναι ανάλογη με τη ροπή που μετράται, μετράται με έναν επαγωγικό αισθητήρα συχνότητας φορέα. Αυτή η μικρή γωνιακή περιστροφή (περίπου 1° για την περιοχή μέτρησης) εξασφαλίζει καλή γραμμικότητα και πρακτικά αμελητέα υστέρηση.